خمخـانه

هــــزارتـــــــــوی اندیشـه

خمخـانه

هــــزارتـــــــــوی اندیشـه

شناخت مغالطه

شناخت مغالطات ازآن جهت اهمیت داردکه; برخى، به عمد یا غیر عمدى، به گونه‏ اى استدلال می ‏آورند که در ظاهر صحیح است، اما معنا و محتوایى بسیار خطاآلود ومغلطه‏ آمیز دارد. پی‏امدِ ناگوار این خطاها و مغلطه‏ ها کم نیست. لذا شناخت آنها از چند جنبه براى هر انسانى ضرورى است:


1. شخصاً از مغالطه پرهیز کند
2. آگاهى یابد تا دیگران او را از این راه فریب ندهند
3. گرفتاران مغالطه را نجات دهد.


لینک دانلود دو کتاب ارزشمند درباره مغالطات:


دانلودکتاب مغالطات نویسنده:علی اصغرخندان


دانلودکتاب مغالطات نویسنده:david-keley

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام
ممنون که بهم سر زدید مطالب بلاگتونو خواندن وبلاگ مفیدی خواهد بوداگر پست های جدیدی هم بگذارید

تشکر.نظرلطف شماست .درموردپست های جدیدحق باشماست متاسفانه وسواس زیادم باعث میشه کمتر پست جدید قراربدم همچنین بیشتر میخونم تا اینکه بنویسم.

رضا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ http://rniazi.blogsky.com/

سلام اقا مجید عجب وبی دار ی از دیروز که ادرس دادی چند بار به ان سر زدم واز مطالب اش استفاده کردم مخصوصا از مطلب حکومت تمامیت خواه (توتالیتر) البته یقین دارم قصدت مقایسه با شرایط فعلی نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟در کامنتت خیلی نسبت به من لطف کردی امیدارم لایق این همه محبت باشم .برایت بهترین ها رو ارزو دارم

آقارضاممنون که قابل دونستی بهم سرزدی بیشترازاین خجالتمون نده
حکومت تمامیت خواه؟؟؟؟کی؟؟من؟؟حرف تودهنمون میذاری!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد